בניית אתר אינטרנט - ספיישל

בחנו את עצמכם: איזה אתר אינטרנט אתם צריכים?

רגע לפני שאתם רצים לבנות אתר, כדאי שתבדקו איזו פלטפורמה מתאימה לכם ביותר יש לכם מסעדה ואתם מעוניינים לפרסם אותה. מלבד הפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, חשוב מאוד שיהיה למסעדה אתר אליו תוכלו להפנות את הגולשים והמתעניינים בכם. במקרים רבים גולשים לא יסתפקו רק בעמוד פייסבוק אלא ירצו לראות קצת יותר, אם זה מבחינת תכנים ותמונות ולכן 

המשך קריאה…



shutterstock_420844708

הגבלות בפרסום בפייסבוק

מודעות רבות המתפרסמות בפייסבוק נפסלות והמפרסמים שלהן אינם יודעים מדוע זה קרה. אנחנו כאן עם ההסברים לפני שאתם רצים לפרסם את האתר שלכם בפייסבוק, יש כמה דברים שעליכם לדעת. פייסבוק היא אומנם אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר לפרסום היום, אך גם היא יצרה לעצמה מעין כללי "עשה ואל תעשה". ריכזנו עבורכם כמה חוקים שכדאי לכם לקחת 

המשך קריאה…



רימרקטינג לרשת החיפוש - ספיישל

רימרקטינג – לא רק ברשת המדיה

אם חשבתם שתוצאות החיפוש ברשת החיפוש בגוגל הן תמימות לחלוטין, כנראה לא שמעתם על רימרקטינג ברשת החיפוש… תזכורת קצרה על רימרקטינג רימרקטינג, למי שעדיין לא יודע (או עדיין לא קרא את המאמר שלנו בנושא), זוהי שיטת פרסום בה אנו עוקבים אחר הגולשים שלנו ומפרסמים להם ברשתות החברתיות. אם גולש נכנס לאתר מסוים, נשתל לו בדפדפן 

המשך קריאה…



בחירת שיטת פרסום - ספיישל

איך לבחור את שיטת הפרסום למסעדה שלכם?

אמרו לכם שפרסום בפייסבוק הכי טוב? מה עם קידום אורגני? או אולי בעצם מתאים לכם פרסום בטלוויזיה? לפניכם סיכום קצר שיכול לעזור לכם לבחור את השיטה המתאימה לכם ביותר בעידן של היום יש מגוון רחב של דרכים לפרסם את המסעדה שלכם. תוכלו לבחור בדרכים המסורתיות של פרסום בעיתון או בטלוויזיה או כמובן באמצעות פרסום ברשת 

המשך קריאה…



אתר מאובטח - ספיישל

אמינות במקום הראשון!

על החשיבות של מעבר לאתר מאובטח בשנים האחרונות אתרי מסחר מקוונים באינטרנט קיבלו תוספת בשורת הכתובת בדפדפן, וכך במקום HTTP, הם מתחילים ב-HTTPS. באתרים מסוימים ניתן להבחין במנעול ירוק לצד כתובת האתר. סימנים אלו מעידים על כך שהאתר מאובטח ואין סיבה לחשוש במתן פרטים אישיים רגישים כגון מספר כרטיסי אשראי. חשוב לזכור שאיסוף מידע רגיש 

המשך קריאה…



shutterstock_473404516

המרדף אחרי כמות הלייקים…

איך להשיג יותר לייקים לעמוד העסקי בפייסבוק שיהפכו בסופו של דבר ללקוחות במסעדה? מכירים את התחושה העילאית הזו שאתם לא מפסיקים לקבל התראות על כך שעוד אחד מחבריכם עשה לייק לתמונה שהעליתם לפייסבוק או הגיב לפוסט שכתבתם? אם נודה באמת, רובנו מאוד אוהבים לייקים וכשיש לנו הרבה מהם זה עושה לנו טוב על הלב. תחשבו 

המשך קריאה…



shutterstock_590336087

חשיבות תהליך איפיון האתר

איפיון אתרים הוא תהליך הכרחי בבניית אתר חדש. ריכזנו עבורכם את כל השלבים החשובים בתהליך זה פעמים רבות אנו שומעים שכדי להצליח בעולם הדיגיטלי עלינו לבנות אתר אינטרנט. אך רגע לפני שאנחנו רצים למהר לבנות אתר, חשוב מאוד לבצע תהליך אפיון מדויק מאוד, על מנת להשיג את המטרות שלנו מהאתר שאנו בונים. בסוף תהליך האיפיון 

המשך קריאה…



בניית קמפיין מנצח - ספיישל

טיפים לבניית קמפיין מנצח בגוגל אדוורדס

למרות מה שנהוג לחשוב, בניית קמפיינים בגוגל אדוורדס דורשת תשומת לב לפרטים. לפניכם טיפים חשובים שיכולים לעזור לכם לבנות קמפיין בצורה הטובה ביותר בניית קמפיין בגוגל אדוורדס יכולה להיראות כמו משימה קלה במיוחד: בחירת מילות מפתח רלוונטיות, בניית מודעות והפנייה לדף נחיתה. אך על מנת שהקמפיין יהיה אפקטיבי ויניב תוצאות, יש צורך בקצת יותר מזה. 

המשך קריאה…



מנהל התגים - ספיישל

הדרך הפשוטה לנהל את התגיות באתר

על היתרונות של Google Tag Manager אנו עושים שימוש בקודים רבים על מנת לבצע מעקבים אחרי הפעילות באתר שלנו. קחו לדוגמא את הקוד של גוגל אנליטיקס שהטמעתו באתר נותנת לנו מידע רב כגון: כמות כניסות לאתר, דפים נצפים, כמות כניסות מדסקטופ לעומת מובייל, הדפדפן ממנו גלשו באתר שלנו, שפת הממשק ועוד. תג נוסף לדוגמא הוא 

המשך קריאה…



shutterstock_220044046

איך לתפוס את תשומת ליבו של הגולש באמצעות כפתור אחד בלבד

כל בעל עסק באשר הוא מעוניין בהגדלת ההכנסות והרווחים. ישנן דרכים שונות להשיג מטרה זו, כאשר אחת מהן היא שימוש נכון בכפתורי ההנעה לפעולה – CTA – Call to action.   כפתורי הנעה לפעולה הם אותם כפתורים הנמצאים באתר שלנו או בדף הנחיתה ומטרתם ללכוד את תשומת הלב של הגולשים ולהניע אותם לבצע את הפעולה 

המשך קריאה…