תמונות מעוצבות - ספיישל

תמונה אחת שווה אלף מילים

בפייסבוק, באינסטגרם, בפינטרסט… בכל מקום התמונות מושכות את תשומת ליבנו. הגיע הזמן שתתגאו במנות שלכם ותתחילו לצלם אותן. קבלו טיפים כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר אין ספק שהעין שלנו קולטת מהר יותר תמונות מאשר מלל. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר בתחום הלייף סטייל הכולל בתוכו את תחום הקולינריה. חשבו על עצמכם בתור גולשים המחפשים 

המשך קריאה…



ניוזלטרים - ספיישל

שיווק המסעדה באמצעות ניוזלטרים

רוצים לגרום ליותר ויותר גולשים להגיע למסעדה שלכם? להזמין משלוח מהאתר? שליחת ניוזלטר תעלה את ערך המסעדה בעייני הגולשים וכך תחזק איתם את הקשר   בעידן של היום יש אינספור דרכים שתוכל לעשות בהן שימוש על מנת לשווק את המסעדה שלך, כשהעיקריות הן כמובן פרסום בגוגל, וברשתות החברתיות: פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם. הדרכים המסורתיות כמו שלטי חוצות 

המשך קריאה…



דף נחיתה - ספיישל

ושתהיה לכם נחיתה רכה…

אחד השלבים החשובים ביותר בבניית קמפיין פרסומי הוא היעד אליו מופנה הגולש. על דף נחיתה חשבתם? קבלו מספר טיפים לבניית דף נחיתה שיהפוך את הגולשים ללקוחות לאחר שבניתם קמפיין מנצח בגוגל אדוורדס, או ניסחתם פוסט מפוצץ בפייסבוק, כל שעליכם לעשות הוא לבחור לאן להוביל את הגולשים שלכם. מרבית המפרסמים חושבים שהאתר הוא המקום הנכון להפנות 

המשך קריאה…



הקשיבו לגולשים - ספיישל

שתיים שלוש – הקשב!

איך בעתיד תוכל לנצל את השיחות שאנשים מבצעים לטובת פרסום המסעדה שלך גם לכם קרה מצב מוזר בו דיברתם עם מישהו קרוב על דבר מסוים, ומיד לאחר מכן קיבלתם פרסומת באחת מהרשתות החברתיות בנושא השיחה? אם חשבתם שמדובר בצירוף מקרים, כדאי מאוד שתחשבו שוב… תשפטו בעצמכם כמובן שפייסבוק מכחישה את הטענות ואומרת שהיא ניגשת למיקרופון 

המשך קריאה…



פינטרסט - ספיישל

קידום המסעדה באמצעות פינטרסט

רוב האנשים "אוכלים דרך העיניים" לכן, בתור בעלי מסעדה, אחד הדברים שאתם יכולים לעשות על מנת לקדם את המסעדה שלכם הוא שימוש בפינטרסט – רשת חברתית המאפשרת לכם לקחת את הויזואליות צעד אחד קדימה בפינטרסט נותנים לתמונות לדבר למי שעדיין לא מכיר, פינטרסט היא רשת חברתית המציגה תמונות, והיא בעצם "לוח מודעות" מקוון, בדומה ללוח המודעות 

המשך קריאה…



מעקב על האתר - ספיישל

איך להפיק את המירב מגוגל אנליטיקס?

עם גוגל אנליטיקס המעקב על הפעילות באתר הוא קל ופשוט גוגל אנליטיקס היא מערכת חינמית של גוגל שמטרתה – לעזור לבעלי אתרים לעקוב אחר הפעילות באתר שלהם וכמובן להסיק מסקנות ולהשתפר. מדובר באחד הכלים החשובים ביותר לקידום אתר בגוגל. אם יש ברשותכם אתר ואתם מעוניינים לדעת מה לעשות כדי להניע את הגולשים לפעולה, הגיע הזמן 

המשך קריאה…



אחוז נטישה - ספיישל

איך להקטין את אחוז הנטישה מהאתר?

שמירה על הגולשים בתוך האתר בכמה צעדים פשוטים את הצעד הראשון של להביא גולשים לאתר כבר עשיתם. השאלה המרכזית היא איך לגרום להם להישאר בו? בכתבה לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם לשמור על אחוז נטישה (או בשם המקצועי – Bounce rate) נמוך. הבאת גולשים לאתר, במיוחד כשמדובר בתחום תחרותי כמו תחום האירועים והמסעדות היא משימה 

המשך קריאה…



פרסום ממומן ממוקד חיפוש - ספיישל

תנו למקצוענים לפרסם אתכם בגוגל

פרסום אפקטיבי באמצעות מערכת הפרסום של Google Adwords ברשת החיפוש של גוגל מערכת הפרסום של גוגל, או בשמה, Google Adwords מאפשרת לכל בעל עסק, חברה, מותג, ובעצם כמעט כל נותן שירות, לפרסם את עצמו ולהיות חשוף לקהל יעד גדול מאוד. בתחום האירועים והמסעדנות כשהתחרות על הקהל היא עצומה, יש להשתמש בכלים הטובים ביותר על מנת 

המשך קריאה…



פרסום באמצעות תוכן - ספיישל

פרסום באמצעות תוכן

האם הייתם רוצים לגלות דרך נוספת שתביא עוד לידים ומכירות לעסק שלכם? אי פעם חשבתם להוסיף בלוג לאתר שלכם כחלק מאסטרטגית הפרסום? נכון שכרגע זה לא נשמע מפתה, ואתם לא כלכך יודעים איך זה יכול לתרום לכם ולהביא עוד מכירות, אבל אנחנו מבטיחים לכם, שברגע שתסיימו לקרוא את הכתבה הזאת, דעתכם תשתנה. מהו פרסום באמצעות 

המשך קריאה…



פרסום באמצעות מובילי דעה

פרסום באמצעות מובילי דעה

רוצים לקבל יותר חשיפה ברשתות החברתיות ועל הדרך לשפר את המיקומים שלכם בגוגל? אם יש לכם חשבון באינסטגרם אז סביר להניח שכבר נתקלתם בזה בעבר. על פי סקרים שנערכו לאחרונה, פרסום באמצעות מובילי דעה הוא פרסום שברוב המקרים יתן לכם תמורה מעולה ביחס למחיר שתשלמו עליו. איך זה עובד? ברשתות החברתיות יש לא מעט אנשים 

המשך קריאה…