shutterstock_220044046

איך לתפוס את תשומת ליבו של הגולש באמצעות כפתור אחד בלבד

כל בעל עסק באשר הוא מעוניין בהגדלת ההכנסות והרווחים. ישנן דרכים שונות להשיג מטרה זו, כאשר אחת מהן היא שימוש נכון בכפתורי ההנעה לפעולה – CTA – Call to action.   כפתורי הנעה לפעולה הם אותם כפתורים הנמצאים באתר שלנו או בדף הנחיתה ומטרתם ללכוד את תשומת הלב של הגולשים ולהניע אותם לבצע את הפעולה 

המשך קריאה…



מועדון לקוחות - ספיישל

רוצים להיות חברים שלנו?

על החשיבות של יצירת מועדון לקוחות עסקים רבים היום, בין אם הם קטנים או גדולים יותר, מבינים כי מועדון לקוחות יכול לקחת את העסק שלהם צעד אחד קדימה ולהניב להם רווחים נוספים. מועדון הלקוחות מציע לקהל הלקוחות הטבות מסוימות בתמורה לנאמנות שלו לחברה/עסק/מותג. אם לוקחים את תחום הקולינריה והמסעדות לדוגמא, הטבות אלו יכולות להיות – 

המשך קריאה…



פרסום בג'ימייל - ספיישל

מתי בפעם האחרונה פתחתם את תיבת המייל שלכם?

אם פתחתם את תיבת הג'ימייל שלכם לאחרונה, ודאי מצאתם בה עוד דברים מלבד מיילים מחבריכם או עמיתיכם לעבודה. בשנים האחרונות גוגל נתנה למפרסמים את האפשרות לפרסם בג'ימייל, ישירות לתיבות המייל של הגולשים. איך עושים זאת? המשיכו לקרוא…   מיליארדי משתמשים בכל יום בג'ימייל, בין אם בדסקטופ או במובייל, ולכן אין זה פלא שגם היא הפכה 

המשך קריאה…



רווחים מהקמפיין - ספיישל

מעקב המרות בגוגל אדוורדס

תמיד שאלתם את עצמכם האם הקמפיין שבניתם בגוגל באמת עובד? האם אתם באמת מרוויחים מהפרסום? כלי מעקב ההמרות של גוגל יעזור לכם לענות על השאלות מטרת בניית קמפיין פרסומי בגוגל היא להגיע לגולשים נוספים שיהפכו בסופו של דבר ללקוחות מבלי שהמפרסמים יפסידו כסף. על מנת לדעת האם הקמפיין שבנינו אכן עובד כמו שצריך, גוגל מאפשרת 

המשך קריאה…



העסק שלי - ספיישל

אפשרו לגולשים למצוא אתכם בקלות באמצעות "גוגל לעסק שלי"

כיצד גוגל לעסק שלי יכולה לתרום לנוכחות המקוונת של המסעדה שלכם בגוגל ובגוגל מפות? גוגל לעסק שלי, או באנגלית – Google My Business,  היא פלטפורמה נהדרת וחינמית של גוגל המעניקה לגולשים את האפשרות למצוא את המסעדה שלכם בקלות ובמהירות בחיפוש בגוגל. דרך המערכת תוכלו לנהל את הנוכחות המקוונת שלכם בגוגל, הן ברשת החיפוש והן בגוגל 

המשך קריאה…



בניית קהלים - ספיישל

על החשיבות של בניית קהל בפייסבוק

איך לעשות טרגוט נכון למודעות בפייסבוק? בניית קמפיינים איכותיים בפייסבוק תלויה ברוב המקרים בקהל שיראה את הפרסום. לכן, על מנת להשיג תוצאות טובות יותר של הפרסום בפייסבוק, יש לבצע טרגוט מדויק ביותר של קהל היעד אליו תפנו את המודעה שלכם. על מנת לבצע טרגוט זה, פייסבוק מאפשרת לנו לבנות קהלים מותאמים. לפני שנבין מהו קהל 

המשך קריאה…



shutterstock_379771354

איך להיות מקום ראשון בתוצאות החיפוש של גוגל?

או במילים אחרות – חשיבות הקידום אורגני אם חשבתם שמספיק לעשות פרסום ממומן בגוגל או ברשתות החברתיות, כדאי שתחשבו שנית. גולשים רבים חושבים ש"עובדים עליהם" והם בכוונה לא נכנסים לפרסומות השונות, אלא אם יעדיפו להיכנס ללינקים האורגנים שעולים בתוצאות החיפוש. חשבו על עצמכם כגולשים, כמה עמודים אתם עוברים עד שאתם מוצאים את התוצאה הרצויה או 

המשך קריאה…



פרסןפ ממומן באינסטגרם - ספיישל

פרסום באינסטגרם על קצה המזלג

אם מקדונלדס, נייקי ושטראוס עושים שימוש באינסטגרם על מנת לקבל יותר חשיפה ופרסום? למה שאתם לא תעשו זאת? רשת האינסטגרם כבר מזמן הפכה ליותר מרק "האחות הקטנה של פייסבוק". מיליוני משתמשים ברחבי העולם הפכו אותה לאחת הרשתות החברתיות הבולטות והאהובות ביותר ואין זה פלא שהמפרסמים הכי גדולים משתמשים בה על מנת לקדם את המותג שלהם. 

המשך קריאה…



חשיבות סרטוני יוטיוב - ספיישל

צפייה מהנה…

אם תמונה אחת שווה אלף מילים, תחשבו מה המשמעות של סרטון? לפניכם כל היתרונות ליצירת סרטונים ופרסומם ביוטיוב. בעידן של היום קשה מאוד להגיע ללב הגולשים. העובדה שפתחתם מסעדה חדשה לא תגיע לכולם ללא פרסום נכון ואף מסיבי. אם אתם לא נמנים עם השפים הידועים בשוק סביר להניח שיהיה לכם קשה מאוד לצבור מוניטין, לצבר קהל 

המשך קריאה…



פרסום ברשת המדיה - ספיישל

פרסום ברשת המדיה של גוגל

הגברת המודעות למסעדה באמצעות מודעות ברחבי הרשת מלבד האפשרות לפרסם את המסעדה ברשת החיפוש של גוגל (באמצעות חיפוש ביטויים רלוונטיים), יש אפשרות לפרסם מודעות טקסט, תמונה או וידאו ברשת המדיה המכילה למעלה מ-2 מיליון אתרים, סרטונים ואפליקציות שמגיעים לכ-90% מהגולשים באינטרנט. באמצעותה אפשר להגיע ללקוחות חדשים ולמשוך את תשומת ליבם גם כאשר הם פותחים את 

המשך קריאה…