איך לשפר את הדירוג של העסק שלכם ב – TripAdvisor
748x340

איך לשפר את הדירוג של העסק שלכם ב – TripAdvisor

בתעשיית המלונאות, התיירות והמסעדות לא קיים היום אתר ביקורות יותר פופולארי מ TripAdvisor , במשך השנים האתר הפך להיות לאחד ממקורות המידע האמינים ביותר לתיירים. על פי סקרים 65% אחוז מהתיירים בעולם יעדיפו ללכת קודם כל למסעדה אשר קיבלה את התג של TripAdvisor על פני מסעדות אחרות.

בכתבה הבאה הבאנו לכם מספר דוגמאות אשר יכולות לשפר משמעותית את הנוכחות שלכם במערכת הזאת, ואולי אפילו להשיג את התג המיוחל.

הגיבו במהירות

מבחינת TripAdvisor זמן התגובה שלכם קשור באופן ישיר לשירות ולדרך בה אתם מתנהגים ללקוחות שלכם. זה גם משקף את היכולת שלכם לטפל בבעיות כאלו או אחרות אשר נשאלות ע"י הלקוחות שלכם.

קידום בעזרת Trip Advisor

עזרו ללקוחות שלכם להגיע אליכם

הפיצו כרטיסי TripAdvisor עם קישור לעמוד הביקורות שלכם. ייתכן מאוד שהלקוחות שלכם יצאו מאוד מרוצים מהמסעדה שלכם, אבל מסיבה כל שהיא הם לא השאירו אף ביקורת עליכם. לכן נסו להקל עליהם כמה שיותר ולגרום להם להבין שהביקורת שלהם חשובה לכם מאוד.

(קחו טיפ מאיתנו: ניתן להוסיף קוד QR לכרטיס על מנת להגדיל משמעותית את כמות הביקורות)

לימדו מהם הגורמים שמשפיעים על הדירוג שלכם

אל תדאגו זה לא עניין טכני מידי. לTripAdvisor  יש את האלגוריתם שלו שמבוסס בעיקר על הפופולאריות של העסק שלכם. ככל שיש לכם יותר מעורבות בעמוד, כך גם המערכת תראה שיש בכם יותר עניין ותדרג אתכם יותר גבוהה – דבר שיגרום באופן ישיר לחשיפה גבוהה של המקום שלכם ללקוחות פוטנציאלים.

קידום בעזרת Trip Advisor

היזהרו ממניפולציות

אחת מהסיבות ש TripAdvisorהפכו להיות כלכך פופולארים היא משום שיש להם אפס סובלנות כלפי עסקים שמנסים לקדם את עצמם באמצעות ביקורות מזוייפות. לכן אם אתם מנהלים מסעדה לדוגמא, הקפידו לוודא שהאורחים מסיימים קודם כל לאכול, במידה וראיתם שהם מרוצים ומחוייכים הגישו להם את הכרטיסים שהפקתם על מנת שישאירו לכם ביקורת.