המרדף אחרי כמות הלייקים…
shutterstock_473404516

המרדף אחרי כמות הלייקים…

איך להשיג יותר לייקים לעמוד העסקי בפייסבוק שיהפכו בסופו של דבר ללקוחות במסעדה?

מכירים את התחושה העילאית הזו שאתם לא מפסיקים לקבל התראות על כך שעוד אחד מחבריכם עשה לייק לתמונה שהעליתם לפייסבוק או הגיב לפוסט שכתבתם? אם נודה באמת, רובנו מאוד אוהבים לייקים וכשיש לנו הרבה מהם זה עושה לנו טוב על הלב. תחשבו עכשיו בתור בעלי מסעדה, כמה כיף היה לראות שעוד ועוד גולשים עושים לייק לעמוד העסקי שלכם בפייסבוק? אהבו את התמונות של המנות שהעליתם? אך כמה מבאס זה כשהגולשים האלה לא באמת באים לאכול במסעדה ואתם נשארים רק עם הלייקים? על מנת להימנע ממצבים כאלה, ולהשיג רק את הלקוחות הרלוונטיים, יש כמה דברים שעליכם לעשות.

 

כמות לייקים גבוהה - ספיישל

הדקו את הקשרים שלכם

אחת הדרכים לגרום לדף עסקי בפייסבוק להתפרסם היא להשיג כמות גדולה של לייקים. ברגע שגולשים יגיעו לדף זה והם יראו שיש לו הרבה לייקים, קיים סיכוי גבוה שהדבר יוביל אותם לעשות לייק בעצמם. תחשבו על עצמכם בתור לקוחות: סביר להניח שלא הייתם הולכים לאכול במסעדה או להתחתן באולם אירועים שאף אחד אחר לא היה בהם קודם. רוב הסיכויים שתרצו לקרוא ביקורות, לשמוע המלצות ורק אז תגיעו. כשכמות המבקרים ובפרט האוהדים של המקום היא גדולה, יש סיכוי גבוה יותר שיגיעו אליה עוד לקוחות. לכן, בשלב הראשון, רק על מנת שהדף העסקי שלכם באמת יתפרסם, נסו להשיג כמה שיותר לייקים, בעיקר ממשפחה, חברים, עמיתים לעבודה, מכרים ועוד. לאחר שהדף יתחיל לצבור תאוצה, תוכלו להגיע לשלב הבא, של הסינון וצבירת הלקוחות. דרך שפייסבוק מעודדת לצבירת לייקים לעמוד היא כמובן באמצעות פרסום העמוד בתשלום באמצעות קמפיין לייקים.

חבר מביא חבר

כמות לייקים גבוהה זה יפה, אך אם אלו שעשו את הלייק לא באים למסעדה, לא עשיתם פה שום דבר. לכן, השלב הבא הוא להשיג לקוחות אמיתיים. כמו שאמרנו קודם, רוב האנשים לא ילכו למסעדה אלא אם כן הם שמעו או קראו המלצות. לכן, בקשו מהלקוחות שלכם שכבר ביקרו במסעדה שלכם שיעשו לייק לעמוד העסקי וכן ימליצו לחבריהם על המקום. נסו לתת ללקוחות את היחס הטוב ביותר על מנת שהביקורות מהם יהיו חיוביות.

 

לקוחות מרוצים - ספיישל

פרסום תכנים על בסיס קבוע

אם אתם רוצים להשיג לייקים לעמוד העסקי שלכם, זכרו שעליכם לתחזק אותו ולפרסם בו פוסטים על בסיס קבוע. נסו לחשוב מה הגולשים שלכם ירצו לראות, מה מעניין את הלקוח הפונטיצאלי שלכם, כמו למשל תמונות של מנות מיוחדות מהתפריט, מידע על דברים שקורים במסעדה ועוד. פוסטים טובים יכולים לקבל כמות יפה של לייקים וכך גם רלוונטיות גבוהה מפייסבוק וחשיפה אורגנית. לאחר מכן תוכלו לשלוח בקשה לכל אותם עושי לייקים על הפוסט הנ"ל, לעשות לכם לייק לעמוד עצמו. סביר להניח שאם הם אהבו את הפוסט שלכם, הם גם יאהבו את שאר התכנים, ויש סיכוי גבוה מאוד שהם יגיעו למסעדה שלכם.

כפתור לייק באתר

אפשרות נוספת להשיג לייקים לעמוד העסקי שיהפכו בסופו של דבר ללקוחות, היא כמובן הוספת כפתור באתר שלכם שלחיצה עליו תגרום לגולש לעשות לייק לעמוד העסקי בפייסבוק. בשיטה הזו גם אתם וגם הלקוח מרוויחים: סביר להניח שהגולש ירצה לבקר גם בעמוד העסקי שלכם, ואתם מצדכם רוצים להשיג עוד לייקים רלוונטיים.

 

עקבו אחרינו בפייסבוק - ספיישל

קניית לייקים

בניגוד לשאר הדרכים להשגת לייקים שציינו למעלה, קניית לייקים אינה מומלצת, וכן לא חוקית מבחינת פייסבוק. יש המון תוכנות לקניית לייקים, אך אלו הם לייקים מזוייפים וכן כמובן שהם לא יהיו רלוונטיים, והרי המטרה היא בעצם להשיג לייקים שיהפכו ללקוחות. דבר נוסף שכדאי להימנע ממנו הוא החלפת לייקים שגם מפספסת את המטרה לשמה פתחתם מלכתחילה את העמוד העסקי בפייסבוק.