מעקב המרות בגוגל אדוורדס
רווחים מהקמפיין - ספיישל

מעקב המרות בגוגל אדוורדס

תמיד שאלתם את עצמכם האם הקמפיין שבניתם בגוגל באמת עובד? האם אתם באמת מרוויחים מהפרסום? כלי מעקב ההמרות של גוגל יעזור לכם לענות על השאלות

מטרת בניית קמפיין פרסומי בגוגל היא להגיע לגולשים נוספים שיהפכו בסופו של דבר ללקוחות מבלי שהמפרסמים יפסידו כסף. על מנת לדעת האם הקמפיין שבנינו אכן עובד כמו שצריך, גוגל מאפשרת לכל מפרסם לעקוב אחר ביצועי הקמפיינים שהקים בעזרת כלי מדידת ההמרות. כלי זה הוא חינמי והוא נותן לנו את המידע מה קורה לאחר שהגולש מקליק על המודעה שלנו. כל מפרסם מגדיר מהי הפעולה הרצויה אחריה הוא רוצה לעקוב. פעולות יכולות להיות –רכישת מוצרים באתר, רישום לניוזלטר, הורדת אפליקציה, שיחת טלפון ועוד. לאחר שהגולש ביצע פעולה אותו הגדרנו כפעולה חשובה, התבצעה המרה. ללא הגדרה של המרות לא נוכל לדעת האם הקמפיין שלנו אפקטיבי והאם הכסף שאנו משקיעים באמת מניב תוצאות או הולך לפח.

כיצד מתבצע מעקב ההמרות?

מעקב המרות מתבצע לאחר השתלת קוד או תג מעקב באתר. בזמן ביצע פעולת ההמרה על ידי הגולש, הקוד יוצר קובץ cookie זמני שמזוהה על ידי המערכת ונרשם כהמרה. כאשר ההמרה היא שיחת טלפון היא מבוצעת באמצעות מספר של גוגל ואין צורך בהוספה והגדרה של קוד. לאחר שמגדירים את קוד מעקב ההמרות, תהיה לנו אפשרות לראות נתוני המרות של קמפיינים, קבוצות מודעות, מודעות ומילות מפתח.

 

הטמעת קוד המרות - ספיישל

יתרונות בשימוש בכלי מעקב ההמרות

כלי מדידת ההמרות עוזר לנו להבין איזו מילת מפתח, מודעה, קבוצת מודעות או קמפיין עובדים יותר טוב ומביאים יותר לקוחות. לכן, לאחר שיש בידנו את הנתונים נוכל לעשות שינויים והתאמות בכל אחת מהרמות על מנת שהשינויים יביאו לנו המרות נוספות בעתיד ויעזרו לנו להגדיל את הרווחים. נוכל להעביר תקציבים מקמפיין אחד לשני, להשהות קבוצת מודעות שלא מניבה תוצאות, או לשפר את מילות המפתח בקמפיינים מסוימים על מנת לשפר את ההמרות בעתיד.

יתרון נוסף הוא חישוב ההחזר על ההשקעה (ROI) על מנת לוודא שאנו משקיעים את הכסף שלנו בצורה חכמה ונוכל לדעת האם שווה לנו להמשיך עם הפרסום.

 

יתרונות במעקב המרות - ספיישל

מספר ההמרות גבוה אך אין מספיק מכירות? צריך לבדוק מה השתבש

לדף הנחיתה יש השפעה רבה האם תבוצע המרה או לא. דף הנחיתה צריך להיות קשור כמה שיותר למודעה עצמה ולכלול רק את הפרטים הרלוונטיים ביותר, ולהיות מעוצב בצורה התואמת את מה שהוא מפרסם, אחרת הגולש ילך לאיבוד וכך הוא לא יבצע שום פעולה. נוסף על כך, צריך לבדוק שדף הנחיתה או האתר פועלים כמו שצריך, קלים ונוחים להתמצאות.

 

בדיקת תקינות דף נחיתה - ספיישל