רוצים להיות חברים שלנו?
מועדון לקוחות - ספיישל

רוצים להיות חברים שלנו?

על החשיבות של יצירת מועדון לקוחות

עסקים רבים היום, בין אם הם קטנים או גדולים יותר, מבינים כי מועדון לקוחות יכול לקחת את העסק שלהם צעד אחד קדימה ולהניב להם רווחים נוספים. מועדון הלקוחות מציע לקהל הלקוחות הטבות מסוימות בתמורה לנאמנות שלו לחברה/עסק/מותג. אם לוקחים את תחום הקולינריה והמסעדות לדוגמא, הטבות אלו יכולות להיות – ארוחה חינם במסעדה, כוס יין ראשונה חינם בקניית כל ארוחה עסקית/זוגית, הזמנה לארוחת טעימות ובעצם כל דבר שעולה על דעתכם שיכול להגביר את נאמנותו של הלקוח למסעדה שלכם ולגרום לו להגיע שוב ושוב. נוסף על כך, לקוחות נאמנים יביאו לכם קהל נוסף ולכן כדאי לכם מאוד לטפח את הקהל שלכם ולצ'פר אותו.

הגדרת המועדון וקביעת יעדים

הדבר הראשון שעליכם לקבוע הוא האם ההצטרפות למועדון הלקוחות היא בחינם או בתשלום. כדאי מאוד להתחיל עם מועדון חינמי ורק מאוחר יותר, במידה ויש צורך לגבות תשלום סמלי. מועדון לקוחות יכול להביא לתוצאות רבות, ולכן על מנת שלא ללכת לאיבוד, קבעו יעדים ומטרות כגון: הגברת המודעות למסעדה, הגדלת כמות הזמנת המשלוחים מהאתר ועוד. ברגע שתגדירו את המטרות שלכם יהיה לכם יותר קל לבדוק האם ההשקעה משתלמת.

 

הגדרת מטרות - ספיישל

איך משיגים חברים חדשים למועדון?

כל לקוח שביקר אצלכם, בין אם במסעדה עצמה, באתר או נתקל בכם ברשתות החברתיות, דאגו שיצטרף לרשימה חברי המועדון שלכם באמצעות מילוי של טופס קצר בו פרטים כגון: שם, טלפון, מייל וכן כדאי לכלול בו גם תאריכים חשובים כמו תאריך לידה, יום נישואים ועוד על מנת שבעתיד תוכלו לתת להם הטבה מיוחדת ביום זה בשילוב עם ברכה, כך הלקוח ירגיש שיש מי שזוכר אותו. כמו כן, הציעו הטבות לחברים המביאים חברים חדשים למועדון. במצב זה כולם יוצאים מורווחים.

 

מצטרפים למועדון לקוחות - ספיישל

יצירת ערך מוסף

חשבו מה יכול לרגש את הלקוחות שלכם, מה יכול לגרום להם לאהוב את המסעדה שלכם ולהעדיפה על פני האחרת. נסו לשלב הטבות מעניינות הקשורות לתחום הבישול והקולינריה כגון טיפים לבישול, מתנה מיוחדת לחג של כלי בישול ועוד. ברגע שתתגמלו את הלקוחות שלהם הם ירצו לחזור למסעדה שלכם. הקפידו לתזכר אותם בקיומן של ההטבות המיועדות רק לחברי מועדון, בכל אמצעי שתראו לנכון – באתר, בניוזלטר, ברשתות החברתיות ועוד.

 

הטבות לחברי מועדון - ספיישל

חשוב לזכור

הקפידו על מינון נכון בקשר עם הלקוחות שלכם. ברגע שתעמיסו במידע זה יכול לגרום להם לרצות לעזוב. במיוחד כשמדובר בשליחת מיילים והודעות sms. כמו כן, נסו להיות יצירתיים על מנת להיות מיוחדים ולבלוט מבין כל ההודעות והמייל שהלקוחות שלכם מקבלים מדי יום.