רימרקטינג – לא רק ברשת המדיה
רימרקטינג לרשת החיפוש - ספיישל

רימרקטינג – לא רק ברשת המדיה

אם חשבתם שתוצאות החיפוש ברשת החיפוש בגוגל הן תמימות לחלוטין, כנראה לא שמעתם על רימרקטינג ברשת החיפוש…

תזכורת קצרה על רימרקטינג

רימרקטינג, למי שעדיין לא יודע (או עדיין לא קרא את המאמר שלנו בנושא), זוהי שיטת פרסום בה אנו עוקבים אחר הגולשים שלנו ומפרסמים להם ברשתות החברתיות. אם גולש נכנס לאתר מסוים, נשתל לו בדפדפן cookies שהוא בעצם קוד. ברגע שאותו גולש יכנס לפייסבוק למשל, הוא יתחיל לראות את המודעות של האתר בו הוא ביקר. שיטת פרסום זו יוצאת מתוך נקודת הנחה שמי שכבר ביקר באתר שלי, סביר להניח שהמוצר או השירות אותו אני מפרסם מעניין אותו והוא יחזור להתעניין בו. כמובן שצריך לעשות זאת במידה, על מנת שהגולש לא ירגיש ש"רודפים אחריו", וכמובן להתאים לתקופת החיפוש. לדוגמא: בחורה מאורסת נכנסת לאתר של אולם אירועים מסוים, סביר להניח שהחתונה שלה תיערך עד שנה מאותו היום, כלומר, שלאחר כחצי שנה מרגע הכניסה לאתר, סביר להניח שהיא כבר מצאה מקום ולכן אין צורך שאותו אולם ימשיך לפרסם לה מודעות.

למידע נוסף על רימרקטינג זה, לחצו כאן>>

רימרקטינג ברשת החיפוש

מלבד האפשרות הרגילה של רימרקטינג, כמו שתיארנו למעלה, קיימת אפשרות לעשות רימרקטינג ברשת החיפוש של גוגל (RLSA –  remarketing lists for search ads): הגולשים נכנסים לאתר מסוים, ואז הם נצבעים באמצעות הפיקסל של גוגל. לאחר הכניסה לאתר, כאשר הם יחפשו מונחי חיפוש מסוימים הקשורים לאתר שלנו (שאותם אנו מגדירים מראש במערכת google adwords), יופיעו להם מודעות הרימרקטינג.

 

רשת החיפוש - ספיישל

האם השיטה עובדת?

מודעות אלו הן אפקטיביות ביותר כיוון שהוגלשים כבר ביקרו באתר שלך, ואם הם עדיין ממשיכים לחפש את הביטויים הקשורים אלייך, כנראה שהם עדיין מעוניינים במוצר/בשירות שהאתר מספק. יש שאומרים שהגולש צריך לראות מודעה מסוימת מספר פעמים עד שיחליט לבצע את הרכישה או ההזמנה, וברוב האינטרקאציות הראשוניות של הגולשים לא מבוצעת המרה. שיטה זו נועדה לגרום לגולשים שכבר ביקרו באתר שלנו לבקר בו שוב. יכול להיות שמדובר בגולשים שביקרו באתר אך לא ביצעו אף המרה, או בגולשים שביקר באתר, ביצעו המרה ואנו רוצים לגרום להם לבצע המרה שניה.

 

ביצוע המרה - ספיישל

 

נקודות חשובות שכדאי לדעת

ברימרקטינג כמו שאנו מכירים המודעות יכולות להגיע בכמה צורות – מודעות טקסט, מודעות תמונה ומודעות וידאו והן יכולות להופיע באתרים השונים וכן ברשתות החברתיות. לעומת זאת, ברימרקטינג ברשת החיפוש – המודעות הן מודעות טקסט בלבד, כיוון שהן מופיעות ברשת החיפוש של גוגל. נוסף על כך, גודל הרשימה ברימרקטינג רגיל הוא כ -100 גולשים ולעומת זאת ברימרקטינג ברשת החיפוש גודל הרשימה צריך להיות כ-1,000 גולשים רשומים ומעלה.

 

מודעות רימרקטינג - ספיישל