פייסבוק לוקאל אוורנס: איך בתוך 5 דקות תגיעו לקהל התיירים הקרוב אליכם
shutterstock_260722550-1

פייסבוק לוקאל אוורנס: איך בתוך 5 דקות תגיעו לקהל התיירים הקרוב אליכם

בעקבות הפוסט האחרון שלנו על גוגל לוקאל, החלטנו לחשוף בפניכם עוד שיטה שתעזור לכם להגיע לקהל התיירים שאתם מייחלים אליו, אבל רק שהפעם אתם תוכלו לעשות את זה בצורה הרבה יותר פשוטה ומהירה!

קמפיינים של לוקאל אוורנס בפייסבוק הם קלים מאוד להקמה ולתפעול. תוך מספר דקות כבר תוכלו להגיע לאלפי האנשים שנמצאים בסביבתכם. בשונה מגוגל לוקאל – שהוא בוחר איזה תוצאות להציג לכם, בפייסבוק בעזרת תקציב מספק תוכלו להגיע לאיזה קהל שרק תרצו בתוך דקות ספורות. רבים לא מודעים לכך אבל מודעות לוקאלית בפייסבוק הם היעילות ביותר לתחום המסעדות והאירועים, שילוב של תזמון נכון להצגת המודעות יחד עם בחירה נכונה של קהל היעד וקריאייטיב מספק, יכול להוביל אתכם לתוצאות מדהימות.

מודעות לוקאל אוורנס בפייסבוק

בחרו את הקהל שלכם

בתור בעלי עסקים אתם יודעים הכי טוב לאיזה קהל ברצונכם לכוון, בין אם אתם נמצאים באזור משרדי ורוצים להניע את הקהל הזה שיוצא לפסקת צהריים להגיע אליכם או אם אתם מסעדה שעובדת באזורים הנחשבים תיירותים יותר ורוצים לכוון לקהל התיירים.

אתם בטח שואלים את עצמכם איך פייסבוק יכול לזהות תיירים שנמצאים בסביבה שלכם? אז התשובה היא שפייסבוק היום יודע לא מעט פרטים על כל אחד ואחת מאיתנו, את תחומי העניין של הלקוחות שלכם (אם הם מתעניינים באוכל לדוגמה), את המיקום שלהם, השפה שהם דוברים, המין שלהם, טווח הגילאים ועוד פילוחים רבים שמאפשרים לכם להגיע לכל סוג של קהל יעד שרק תרצו.

אחת מהאופציות היותר מורכבות שפייסבוק מציע הוא בחירה באנשים שגרים באותו אזור שבחרתם, אנשים שכרגע נמצאים בטיול, או אנשים שלאחרונה ביקרו בו (ראו תמונה).

פרסום לוקאלי בפייסבוק

 

מתגו את עצמכם דרך המסך

פרסום לקהל הקרוב אליכם בפייסבוק

 

כדי להפיק את המירב ממודעות הלוקאל שלכם, כדאי שתייחסו חשיבות רבה לנראות של המודעות שלכם, משום שלא מספיק רק להופיע בניוז פיד של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, אתם צריכים לקבל גם את הקליק.

בחרו את התמונה שמציגה אתכם בצורה הטובה ביותר והמעניינת ביותר שתוכלו למצוא, במסעדות לדוגמה כדאי לשים תמונה של המנה הטובה ביותר שיש לכם בשילוב של לקוחות הנראים מרוצים או משהו בסגנון, חווית המשתמש בפייסבוק היא ויזואלית והלקוח יגיע אליכם רק במידה והמוצר שלכם יהיה מוצג בצורה טובה ומושכת.

לסיכום:

שימוש במודעות לוקאל בפייסבוק יכול להוות כלי שימושי ביותר לכל מסעדה שרוצה לטרגט את הפרסום לכל קהל שרק תרצה, הקפידו להיות כמה שיותר יצירתיים, מעניינים ולהקל על הגולשים שלכם באמצעות מספר טלפון זמין וקישור לכתובת שלכם בגוגל Maps.