גולשים במובייל - ספיישל

דסקטופ – אאוט, מובייל – אין

או במילים אחרות: חשיבות התאמת האתר למובייל   מבדיקה קצרה שתריצו על האתר שלכם תגלו כי מספר לא מבוטל מהלקוחות שלכם (אם לא רובם) נכנסים לאתר שלכם דרך הסמארטפון שלהם. אנשים רבים מעוניינים לדעת אילו מסעדות נמצאות בסביבה הקרובה שלהם והם עושים זאת באמצעות הטלפון החכם שלהם בשתי דרכים עיקריות: הדרך הראשונה- ברגע שהם יכתבו בשורת 

המשך קריאה…



231232321

טיפים לפרסום בפייסבוק

אם היו נותנים לכם את האפשרות לפרסם את המסעדה שלכם לאלפי גולשים ביום, בקלות ובלי להוציא סכומי עתק, לא הייתם עושים זאת?! אם התשובה שלכם היא ברור שכן, כדאי שתתחילו להשתמש במערכת הפרסום של פייסבוק קשה לספור את מספר המשתמשים בפייסבוק בכל יום, אך אין ספק שמדובר בכמות עצומה מאוד של גולשים. מכיוון שרשת חברתית 

המשך קריאה…



הנגשת אתרי אינטרנט - ספיישל

בנגישות ורגישות

החל מסוף שנת 2013, אתרי האינטרנט בישראל מחויבים על פי חוק להיות מונגשים לבעלי מוגבלויות. איך עושים זאת וכיצד זה יעזור לי להרוויח עוד לקוחות? כל הפרטים לפניכם. האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו וכשם שאנחנו לא יכולים בלעדיו, כך כמעט רוב האנשים שניתקל בהם. אנו קוראים חדשות, רואים סרטונים, מתקשרים עם חברים ועמיתים לעבודה, 

המשך קריאה…



בניית אתר מצליח - ספיישל

איך לבנות אתר אינטרנט מצליח

אם אתם לא בעלים של מסעדה מאוד מוכרת המושכת אליה לקוחות בלי הפסקה, סביר להניח שתצטרכו להתאמץ קצת על מנת להשיג לקוחות. השלב הראשון בתהליך הוא כמובן בניית אתר ברמה גבוהה. קבלו מאיתנו טיפים כיצד לעשות זאת. היום, כבר כמעט כולם יודעים שבשביל להיות מוכר ולהשיג קהל לקוחות רב, יש צורך בנוכחות בעולם הדיגיטלי. לפני 

המשך קריאה…



בחירת קהל יעד - ספיישל

חשיבות הכרת קהל היעד

רגע לפני שאתם מתחילים לפרסם את המסעדה שלכם, כדאי שתחשבו טוב למי אתם מפרסמים פעמים רבות קורה שאנו מבזבזים כסף רב על פרסום והתוצאות הרצויות לא מגיעות. כמות הפניות שאנו מקבלים אינה מספיקה ובמידה רבה גם לא רלוונטית. בתור מסעדת שף, לא תרצו למשל לקבל פניות של לקוחות המחפשים פיצריה שכונתית או מסעדת המבורגרים וההפך. 

המשך קריאה…



ביצוע מחקר מתחרים - ספיישל

ושלא יעקבו אחריכם…

על החשיבות של מחקר מתחרים לבניית אסטרטגיית שיווק אפקטיבית בין אם אתם שנים רבות בתחום המסעדנות, ובין אם רק עכשיו פתחתם מסעדה חדשה, ישנה חשיבות רבה לבניית אסטרטגיית שיווק ופרסום אפקטיבית. דרך אחת לעשות זאת היא באמצעות מחקר מתחרים. מה הכוונה במחקר זה וכיצד הוא יעזור לכם? כל התשובות כאן. מה זה בעצם מחקר מתחרים? 

המשך קריאה…



shutterstock_639554488

מדוע חשוב לשים דגש על עיצוב אתר למסעדה שלך

אם אתם תוהים לעצמכם מדוע הלקוחות עוזבים את האתר שלכם כל כך מהר, אולי כדאי שתבחנו מחדש את העיצוב שלו. לפניכם כמה טיפים חשובים מאוד הנוגעים לעיצוב האתר, שיכולים לעזור לשפר את חווית הגלישה בו. העובדה שיש לכם אתר אינטרנט היא אומנם הצעד הראשון בדרך להבאת לקוחות חדשים למסעדה שלכם, אך היא בהחלט לא מה 

המשך קריאה…



תמונה שווה אלף מילים - ספיישל

תמונה אחת שווה אלף מילים

בפייסבוק, באינסטגרם, בפינטרסט… בכל מקום התמונות מושכות את תשומת ליבנו. הגיע הזמן שתתגאו במנות שלכם ותתחילו לצלם אותן. קבלו טיפים כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר אין ספק שהעין שלנו קולטת מהר יותר תמונות מאשר מלל. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר בתחום הלייף סטייל הכולל בתוכו את תחום הקולינריה. חשבו על עצמכם בתור גולשים המחפשים 

המשך קריאה…



ניוזלטרים - ספיישל

שיווק המסעדה באמצעות ניוזלטרים

רוצים לגרום ליותר ויותר גולשים להגיע למסעדה שלכם? להזמין משלוח מהאתר? שליחת ניוזלטר תעלה את ערך המסעדה בעייני הגולשים וכך תחזק איתם את הקשר   בעידן של היום יש אינספור דרכים שתוכל לעשות בהן שימוש על מנת לשווק את המסעדה שלך, כשהעיקריות הן כמובן פרסום בגוגל, וברשתות החברתיות: פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם. הדרכים המסורתיות כמו שלטי חוצות 

המשך קריאה…



דף נחיתה - ספיישל

ושתהיה לכם נחיתה רכה…

אחד השלבים החשובים ביותר בבניית קמפיין פרסומי הוא היעד אליו מופנה הגולש. על דף נחיתה חשבתם? קבלו מספר טיפים לבניית דף נחיתה שיהפוך את הגולשים ללקוחות לאחר שבניתם קמפיין מנצח בגוגל אדוורדס, או ניסחתם פוסט מפוצץ בפייסבוק, כל שעליכם לעשות הוא לבחור לאן להוביל את הגולשים שלכם. מרבית המפרסמים חושבים שהאתר הוא המקום הנכון להפנות 

המשך קריאה…